Osoby zarejestrowane w systemie ikuchnia w nowym roku szkolnym zmieniają tylko klasę na koncie dziecka w ikuchnia.
Rejestracji dokonują tylko osoby które zapisują się pierwszy raz na obiady w szkole.
Jeśli rodzic chce wypisać dziecko z obiadów w nowym roku szkolnym wystarczy, że skasuję konto dziecka w ikuchnia oraz poinformuję o tym intendenta.
Instrukcja rejestracji – iKuchnia
Wpłaty za obiady szkolne dokonujemy przez ikuchnia od 1 do 10 dnia każdego miesiąca.
Numer konta żywieniowego : 27-1020-1042-0000-8802-0375- 7291 (wpłaty tylko w przypadku awarii systemu ikuchnia)
Cotygodniowy jadłospis zamieszczony jest w ikuchnia w zakładce – Jadłospis
Regulamin korzystania z systemu ikuchnia oraz stołówki szkolnej:
Kontaktu z intendentem : 517 573 113 lub 22 721 10 19 wew 0
Adres e-mail : intendent@sp1.ozarow- mazowiecki.pl
eDziennik : Szkolna intendentka
Wszelkie sprawy związane płatnościami, odwoływaniem obiadów, kwestiami związanymi z żywieniem w szkole uzgadniamy z intendentem.